Racing Clublilar Nasil Ziplar?

24 Ocak 2010 Pazar ·



 Racing Club'in La N 1'su bir Clásico De Avellaneda'da en büyük rakipleri Independiente ve Fifa'nin Arjantin'nin bes büyükleri dedigi diger üç klübe laf çarparken kendi tarihlerini anmislar. 7 Mart dünyada Racing taraftarlari günü olarak kutlaniyor. 1999'da maç olmayan bir günde klübün iflasi aciklandiginda 30 Bin Racing taraftari bunu engellemek için stadda toplanmistir. Uzun zamandir bu kadar güzel de tezahürat dinlememistim.


De pendejo te sigo,
junto a racing siempre a todos lados,
nos bancamó una quiebra, un descenso y fuimos alquilados,
no me olvido ese dia, que una vieja chiflada decía,
que Racing no existía, que tenia que ser liquidado,
si llenamos nuestra cancha y no jugamos oh oh,
defendimos del remate nuestra sede oh oh,
si la nuestra es una hinchada diferente,
no es amarga como la de independiente oh oh,
los bosteros san lorenzo y las gallinas oh oh,
nunca llenaron 2 canchas el mismo dia oh oh,
y a vos independiente yo te digo
vos sos amargo, y pecho frio
vos sos amargo y tira tiros


Küçüklükten beri seni izliyorum
Racingle her yere.
Seni iflasinda, düsüsünde destekledik ve kiraci durumuna düstük
Yasli bir çilginin o gün dediklerini unutamiyorum
Racing'in var olmayacagini, buharlasmasi gerektigini
Eger maç olmadan tribünlerimizi doldurursak
Tarihi karargahimizi isteklice savunduk
Eger bizimkiler farkli bir taraftarsa
Independiente'ninki gibi tatsiz degilse
Los bosteros San Lorenzo ve Las Gallinas 
Hic bir zaman ayni gunde iki tribün dolduramadilar
Ve Independiente'ye sana söylüyorum
Sen tatsizsin ve tavuk bokusun
Sen tatsizsin ve kokain koklarsin

2 yorum:

Rowel dedi ki...
9 Şubat 2012 19:08  

bu tezahüratı mp3 olarak indirdim, acaba sadece enstrümantal olarak var mnıdır? bilginiz varsa bana mail ile ulaşabilir misiniz?

hussam dedi ki...
4 Mayıs 2012 14:36  

araştırmak lazım. belki şarkı bulunabilir tezahüratı yazdıkları. ordan çıkarsa da çıkar enstrümantal versiyonu.