First Rule of The Football is You Do Not Joke About "TOTTI"

2 Mayıs 2010 Pazar ·

Totti, Lazio, Roma bir süre gündemi mesgul edecek. Ben ise internetin bana ayrilan bu kosesinde sizlere Totti fikralarini hatirlatmayi gorev bildim.


Bir gazeteci Totti'ye sorar:
"Francesco, muhtemel bir Irak-Amerika mücadelesinin sonuçlari hakkinda neler düsünüyorsun?"

Totti cevaplar:
"Hmmm, söylemeliyim ki, iki tarafta iyi hazirlanmis güzel ülkeler; fakat herkesin bildigi gibi sadece biri dünya kupasina gidebilir."

3 yorum:

Wonderkid dedi ki...
3 Mayıs 2010 06:18  

hehe ya bu totti ile ilgili çok fıkra duyuyorum ben. nedeni nedendir sen biliyormusun hüseyin :)

hussam dedi ki...
3 Mayıs 2010 13:41  

vallahi bilmiyorum berk ya, ama arastiricam. roma aksanindan dolayi cok alay ediliyormus fakat tek neden bu olamaz.

hussam dedi ki...
3 Mayıs 2010 15:16  

bir iki kere röportajlarda karisiklik yasamis tottimiz.

bir gazeteci mesela "carpe diem" demis totti de "afedersiniz,ingilizce bilmiyorum" diye cevaplamis. mesela bu saka degil, gercekten olmus.

sonrasida gelmis: )