Vuvuzela vs Trompet

12 Haziran 2010 Cumartesi ·

Arjantinli o kadar taraftar(holigan) gitti Güney Afrika'ya ama vuvuzela karsisinda bir sey yapamadilar. Arada bir iki davul sesi geldi, o. Tribün kültürünün sonu vuvuzela olacak gibime geliyor. Artik son bir maç istiyorum vuvuzelaya karsi. 
----Besiktas Tribünleri vs Vuvuzela----

Arjantin hakkinda favorim degil demistim. Maçta endiselerimin nedenlerini acikca gördüm. Arjantin ileri hatti, kupada baska hic bir takimda yok. Ama dunyanin en iyi 5 forveti takim oyununu saglayamiyor. Bundan sonra Arjantin için turnuvanin kaderi  Maradona'nin ellerinde.

NIijerya fizikman cok güçlüydü. Oyuncular arasinda sezdigim husumetten dolayi berabere bitirme sansini kaybettiler.Sezgilerim çok güçlü masallah: ) Paso sut, paso sut. Benim hali sahadiki halimi animsattilar.

-Haci Messi yaaaaa

1 yorum:

Wonderkid dedi ki...
14 Haziran 2010 14:11  

ileri hattı iyide sağ bek ve ortasahanın ortası sıradan seviyede arjantin'in. mascerano veron lu ortasahayı baba takımlar çıtır çıtır yer. ben eminim artık maradona top oynadığı zamanlar kendi yeteneğine bakmaktan hiç etrafına bakmamış futbol nasıl bir oyun diye. fazla yetenekli olmanın zararı işte. adam hiç sorgulamamış ki. nasıl olsa herşeyi kendi yapabiliyordu.