Kral Konustu

17 Haziran 2010 Perşembe ·

“A Pelé le digo que vuelva al museo. De Platini no me sorprende porque siempre tuve una relación distante con él. Sabemos como son los franceses y Platini es francés: se cree más que todo el mundo. Nunca le dí bola ni le pienso dar. A Pelé y a Platini les diría que se dejen de hablar boludeces de mí y se ocupen de la pelota, que influye muchísimo y complica a todos.”

"Pele'ye diyorum ki müzeye dönsün. Platiniyle ilgili ise cok sasirmadim. Onunla hic yakin bir iliskim olmadi. Fransizlarin nasil oldugunu bilirsiniz. O da bir fransiz ve buna tüm dünyadan daha cok inaniyor. Ona hic önem vermedim, vermeyi bile düsünmedim. Pele ve Platini'ye diyorum ki benim hakkimda saçma sapan konusmasinlar; topla mesgul olsunlar, insanlarin etkilenmemesi ve herkes icin islerin karismamasi adina."

Diego Armando Maradona

0 yorum: