Me Lo Dijo Una Gitana

2 Şubat 2010 Salı ·



Bu sözleri süper tezahürati River Plate, San Lorenzo ve bir kac taraftar grubu daha söylüyor. Hatta bir iki yerde önce kim söyledi diye bir iki tartisma gördüm. River Platelilerin videosu daha iyi oldugu icin bunu koyuyorum.

Me lo Dijo Una Gitana..
Me lo Dijo Con Fervor...!!
O largas la Marihuana o
Te vas Para el Cajonn !
Me lo Dijo un Gitana...
Yo no le quise creer..
Yo le Sigo Dando
Al Vino,A los Fasos Y al Cafee !
Esaa Gitana Loca Tiro Las Cartas..
Me dijo que el Millonaria Salia Campeon !
Ya lo Corrimo' a Boca no Pasoo Nadaa !
Hoy los Corremos Al Rojoo..
Que es un Cagonn !!

Bana bir çingene söyledi
Bana ateslice söyledi
Ya esrari uzatirsin ya da çekmeceye dogru gidersin 
Bana bir çingene söyledi
Ona inanmak istemedim
Ona sarap,kahve vermeye
Sigarayi uzatmaya devam ettim
Bu çilgin çingene kartlari dagitti
Dedi ki Millionario sampiyon oluyor
Boca'ya kostuk bir sey olmadi
Bugün El Rojo'ya korkaklara kosuyoruz.


San Lorenzolularin sözleri de
Bu sevgili çingene kartlari dagitti
Dedi ki San Lorenzo Sampiyon olacak
El Globo'ya kostuk bir sey olmadi
Simdi Boca'ya kosacagiz, korkaklara

seklinde bitiyor.

0 yorum: