I'm Forever Blowing Bubbles

25 Eylül 2009 Cuma ·




ben bu sarkiyi green street hooligans filmiyle sevmistim. youtube da gezinip durmama ragmen stadda tezahurat halinde degilde sarkiya eslik edilirkenki videolari bulabildim. o yuzden acimayip filmden sahneyi koyuyorum.

ingilizce;


i'm forever blowing bubbles,
pretty bubbles in the air,
they fly so high,
nearly reach the sky,
then like my dreams,
they fade and die.
fortune's always hiding,
i've looked everywhere,
i'm forever blowing bubbles,
pretty bubbles in the air.
united... united...

turkcesi;

her zaman baloncuklari ufluyorum,
guzel baloncuklar havada,
cok yuksekten ucuyorlar,
nerdeyse gokyuzune ulasacaklar,
sonra hayallerim gibi
sönüp ölüyorlar.
kader her zaman saklaniyor,
her yere baktim,
sonsuza kadar baloncuklari ufluyorum,
guzel baloncuklar havada.
united united



0 yorum: